#MIE22: Focus op GenZ

Voor veel marketeers speelt GenZ een belangrijke rol. Hoe bereik je ze en betrek je ze bij je merk? Laat je inspireren tijdens MIE'22!

#MIE22: Focus op GenZ

MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, bestaat 20 jaar en dat vieren we! It’s all about Data & Insights op 20 en 21 september in de Jaarbeurs.

Natuurlijk ontdek je tijdens MIE22 de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. Voor veel marketeers speelt GenZ hierbij een belangrijke rol. Hoe bereik je ze en hoe krijg je ze betrokken bij je merk? Doe inspiratie op tijdens deze sessies op het MIE:

SpaceBuzz - inspiring future generations with a different perspective [powered by Epiphany]

Nieuw perspectief triggert en inspireert mensen tot andere gedachten en vaak ook ander gedrag. De SpaceBuzz foundation heeft als missie om toekomstige generaties wereldwijd te inspireren met het andere, impactvolle inzicht van astronauten na jarenlange training. Het zogenaamde Overview Effect. De foundation, begonnen als een startup in Nederland, rolt op dit moment het programma uit in Europa en vanaf begin volgend jaar ook in USA. 
Directeur Janine Geijsen zal het MIE openen met een zeer inspirerende keynote!

Bestel nu je ticket met code MNL22WY en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Verzilver je code direct via www.mie.nl!
#MIE22

Hoe bereik je jongeren voor marktonderzoek? [MWM2]

Jongeren zijn steeds lastiger te bereiken en te motiveren om mee te doen aan marktonderzoek. Zeker als het gaat om 14 tot 17-jarigen. Toch lukte het ons om met 1.000 jongeren in gesprek te gaan en hun mening op te halen. Hoe? Dat vertelt Innovatiemanager Tjerk Eilander je graag!

Gen Z: the future parents explained by trends [Ipsos|FrieslandCampina]

Giving you a sneak peek into the future of Gen Z. Ipsos and FrieslandCampina Ingredients explored the world of trends together which were used by Gen Z - in 5 key markets worldwide - as building blocks to predict their future as parents. Learn also how this impacts nutrition. 

#FESKULL? Hoe kijken Nederlandse jongeren naar merken. [Bilendi]

Hans Verhoeven neemt je mee in een exploratief onderzoek via survey, gaming en 1-to-1 social media research. Ontdek hoe Nederlandse jongeren naar merken kijken en welke rol o.a. gaming, Messenger en WhatsApp bij dit onderzoek gespeeld hebben.

Elke methode van dataverzameling heeft zijn sterktes en zijn zwaktes, maar de enige echte zwakte is jezelf nooit in vraag stellen en niet op zoek gaan naar verbetering.
Hans Verhoeven, Bilendi

3 crucial ways to ensure Gen Z engages with your brand [Imagen Insights]

Is your brand truly engaging with the Gen Z audience? And if the answer is no, then why not? Gen Z are set to have a spending power of 4.4trillion dollars by 2030 and their opinions count. They are tastemakers, co-collaborators and activists and in this session you’ll learn the three crucial ways to ensure Gen Z engages with your brand to keep you ahead of the curve.

Bekijk het volledige programma op mie.nl en bestel nu je ticket met korting.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →