MIE, Nederlands grootste Marketing Insights Event, bestaat 20 jaar en dat vieren we! It’s all about Data & Insights op 20 en 21 september in de Jaarbeurs.
Natuurlijk ontdek je tijdens MIE22 de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. Tijdens deze MIE-jubileumeditie kun je twee dagen lang genieten van meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, silent seminars, Round Tables en masterclasses. En niet te vergeten deze keynotes!
SpaceBuzz - inspiring future generations with a different perspective
Nieuw perspectief triggert en inspireert mensen tot andere gedachten en vaak ook ander gedrag. De SpaceBuzz foundation heeft als missie om toekomstige generaties wereldwijd te inspireren met het andere, impactvolle inzicht van astronauten na jarenlange training. Het zogenaamde Overview Effect. Directeur Janine Geijsen zal het MIE openen met een zeer inspirerende keynote waarin ze je laat zien hoe onderzoek (i.s.m. met de Universiteit van Tilburg) en data aan de basis heeft gestaan van het succes van SpaceBuzz.
TrendsActive - Groeikansen vinden door big en thick data te combineren
Uit tientallen diepte interviews met CMO's en Head of Insights blijkt overduidelijk wat organisaties nogig hebben om toekomstbestendig te zijn en welke rol onderzoek daarin speelt. Door de verklarende kracht van thick data en de voorspellende kracht van big data te combineren kunnen onderzoekers van meerwaarde en daadwerkelijk vernieuwend zijn. Aljan de Boer, Head of Inspiration bij TrendsActive en drievoudig winnaar van een 'Best of MIE'-award zal de eerste dag volledig in stijl afsluiten.
Hoe TUI transformeert naar een customer centric organisatie
TUI is de Nederlandse marktleider in de reiswereld. Tijdens deze sessie neemt TUI jou mee in hun transformatie naar een customer centric organisatie. Hoe wordt de Marketing en Customer Experience strategie daar op ingericht? En wat is de rol van data en onderzoek? TUI zal tijdens deze sessie ook een aantal sprekende praktijkvoorbeelden presenteren, hoe data werd omgezet in conclusies en acties. Grijp deze kans om een indruk te krijgen hoe dit bij een grote B2C organisatie gaat in de stormachtige reisbranche! Een keynote van o.a. TUI CMO Frans Leenaars die de bezoekers op dag 2 gelijk op scherp zet!
De perfecte afsluiting van deze MIE-jubileumeditie!
Hoe anders kunnen we deze speciale MIE-editie op dag 2 afsluiten dan met de uitreiking van niet 1, maar zelfs 2 awards! Omlijst met de beste insights van dé CMO of the Year, Dorkas Koenen, in gesprek met Susanne van Nierop, hoofdredacteur van Adformatie.
Hoe ziet dit eruit: Gedurende het MIE kunnen alle bezoekers de spreker van de sessie die zij bezoeken beoordelen. Deze beoordelingen worden getoond op een groot scherm op de beursvloer. De spreker met de hoogste score wint de Best-of-MIE award 2022! Deze eervolle prijs zal tijdens de afsluiting worden uitgereikt door MOA-directeur Wim van Slooten.
MIE’22 wordt daarna officieel afgesloten door CMO of the Year, Dorkas Koenen. Allereerst neemt hij ons mee in zijn Rabobank-visie met betrekking tot Data & Insights in een 1-op1-gesprek gesprek met Adformatie-hoofdredacteur Susanne van Nierop. Daarna zal Dorkas de award uitreiken voor dé Data & Insights Company of the Year. De genomineerden hiervoor zijn Talpa Network, Koppert Cress en Interpolis, die eerder op de dag ook een lezing zullen geven. Wie gaat er met die felbegeerde award naar huis?
Bekijk het volledige programma op mie.nl en bestel nu je ticket met korting.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!