Hoe verkrijg je snel actionable insights uit externe databronnen?

Ontdek tijdens de gratis bij Beeckestijn Business School hoe jij externe databronnen kan inzetten voor jouw organisatie!

Organisaties gaan steeds meer data gedreven werken. Hiervoor wordt vaak gebruik gemaakt van interne databronnen, maar wat zou je kunnen bereiken als je die data weet te verrijken met externe data?

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic ‘Hoe verkrijg je snel actionable insights uit externe databronnen?’ door Pim Wennekes op vrijdag 6 september van 13:00 tot 15:00 bij Beeckestijn Business School in Leusden.

Wat kun je verwachten?

In deze clinic neemt Pim Wennekes van Riviq je mee in de wereld van externe data.

  • Wat voor soorten externe data zijn er?
  • Welke bronnen zijn er beschikbaar?
  • Hoe betrouwbaar zijn die bronnen?
  • En natuurlijk: wat zijn concrete toepassingen van externe data in het marketing domein en hoe pak je zoiets aan?

​Over de spreker

Pim Wennekes heeft naast een achtergrond in business economics en (retail) marketing al meer dan 20 jaar ervaring binnen business intelligence, marketing insights en data science. Als manager bij Riviq deelt hij graag zijn kennis over deze onderwerpen. In zijn werk is Pim altijd op zoek naar slimme dataoplossingen die de gewenste impact creëren.

Aanmelden

Kom op vrijdag 6 september 2019 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09.30 – 11.30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Meld je nu aan >

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Kees
"actionable insights" = Advertising world bubble language.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.