Ontdek tijdens Road to MIE alles over de impact van VOICE op research. Onder de noemer ‘Phebi Presents’ laat Phebi je vanuit verschillende invalshoeken kennismaken met hun innovatieve VOICE-oplossing. Is wat iemand ZEGT, ook echt wat iemand BEDOELT?
Discover M(I)E:
Schrijf je nu gratis in voor deze Phebi-sessions tijdens Road to MIE (10 mei t/m 8 juni).
17 mei 12.30 uur: Phebi presents: It ain't what you say, it's the way that you say, that’s what gets results!
‘Voice is the most intuitive, natural and efficient way to communicate. It’s also an emotional microscope.’ – Mike Page
Discover how continuous non-conscious measurement of speech can add true depth to any analysis and how this can be done in real-time to bring new insights and consistencies to any methodology.
Discover >>
27 mei 09.00 uur: Phebi Presents: Integrating emotion & voice data, crosstab & analysis libraries
‘Making emotions and sentiments visible during traditional data collection via interviews, conversations and from collection via audio files is becoming more and more the new normal’ – Ton Koster
Discover how Phebi’s emotion and voiced verbatims sentiment data is integrated and enhanced with Red Centre Software crosstab and analysis libraries to create even more and better insights.
Discover >>
01 juni 16.30 uur: Phebi Presents: Voice, the next AI frontier in healthcare research
‘I will share with you my passion for voice in healthcare research’ – Abigail Stuart
Voice technology and emotion AI offers a new approach to easily capture and analyse the experiences in healthcare. This offers valuable data with a new way to monitor touchpoints and identify the right mix of channels for engagement and brand loyalty.
Discover >>
03 juni 12.30 uur: Phebi Presents: Wat je ZEGT of wat je BEDOELT? Impact van Voice op research
‘We staan altijd open voor nieuwe innovaties, zoals Phebi’s voice enablement, waarmee we onze klanten nog beter kunnen bedienen.’ – Eric Landwaart, Miles Research
Door de innovatieve Voice oplossing van Phebi zijn meer mensen bereikbaar zijn, worden nieuwe doelgroepen bereikt en duik je dieper in de emoties van respondenten. Is wat hij of zij ZEGT, ook echt wat hij of zij BEDOELT?
Discover >>
Discover M(I)E: Duik in het complete Road to MIE-programma en laat je verrassen!
Volg M(I)E! op LinkedIn • Twitter • Instagram • Facebook
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!