Vanuit verschillende invalshoeken laten ze je graag kennis maken met de uitdagingen waar ze mee te maken hebben. Met deze mini MIE-Roadtrip nemen we je graag mee in de wereld van o.a. de Kinderpostzegels, Qmusic, Nespresso, Diversiteit en Behavioural finance. Laat je inspireren en schrijf je nu gratis in voor deze of een van de andere sessies van Road to MIE. Allemaal eenvoudig en wereldwijd te volgen.
Discover M(I)E
Laat je tijdens Road to MIE, van 10 mei t/m 8 juni, inspireren door bijvoorbeeld:
17 mei 09.00 uur: How to position and build an international brand: The Jelly Bean Factory
Discover in 4 concise steps how to build a successful global brand positioning straight from the beginning.
Discover >>
25 mei 12.30 uur: The Road to een zeer succesvolle Kinderpostzegelactie in corona-tijd
Een prachtige case over het toepassen van onderzoek, design, marketing, media, en dat allemaal onder één dak.
Discover >>
26 mei 12.30 uur: How to optimize online CX and create a winning team culture by listening to customers?
Learn how ABN AMRO structurally optimizes online CX in multiple online finance customer journeys.
Discover >>
27 mei 12.30 uur: Qmusic radio: a consumer engagement success story
Betekenisvolle radio door diepgaande verbinding met luisteraars. Hoe doe je dat op een succesvolle manier?
Discover >>
27 mei 16.30 uur: De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’
Door in te zetten op CX, UX en journeys kon je je concurrent lang voorblijven. Die tijd is voorbij. Geef het merk regie over je CX!
Discover >>
28 mei 09.00 uur: Diversiteit & inclusie – een business case
Ontdek hoe divers Nederland werkelijk is, hoe groot het onbenutte potentieel en welke merken met succes op die diversiteit inspelen.
Discover >>
02 juni 12.30 uur: Behavioural finance: waarom beleggen mensen (niet)?
Beleggen is niet iets voor het ‘grote publiek’, terwijl het wel steeds belangrijker wordt om genoeg opzij te zetten. Hoe komt dat? En wat doen we eraan?
Discover >>
04 juni 16.30 uur: Hoe maak je een succes van je voice-kanaal?
Smartvoices, DirectResearch en Nespresso delen hun ervaringen met het voice-kanaal!
Discover >>
07 juni 12.30 uur: Learnings uit VIA’s C-Level study: ‘Marketing is a delicate balancing act’
Ontdek de huidige stand van zaken en de toekomst van marketing door de ogen van meer dan 250 senior professionals.
Discover >>
Nieuwsgierig geworden? Bekijk het complete Road to MIE-programma en laat je verrassen!
MIE’21 - It’s all about insights.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!