Vanuit verschillende invalshoeken praten zij je bij over actuele thema’s en de uitdagingen waar ze mee te maken hebben. Zo nemen ze je mee in de werelden van o.a. Voice, Neuroscience en Customer Engagement. Meer dan 50% van de lezingen wordt in het Engels aangeboden en bovendien zijn alle sessies van Road to MIE wereldwijd eenvoudig te volgen via het platform WebinarGeek. Schrijf je nu via MIE.nl in voor maar liefst 54 gratis sessies op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science.
Discover M(I)E
Tijdens Road to MIE, van 10 mei t/m 8 juni, kun je onder andere de volgende lezingen gratis bijwonen:
10 mei 09.00 uur: Tony’s Chocolonely: De visie en drive achter het succes
Een open gesprek over purpose, ondernemen en groei. Hoe kan een winstgevende organisatie financieel succes als middel zien en niet als doel?
Discover >>
10 mei 16.30 uur: Mars’ transformation journey and the evolving data strategy
Discover the transformation process of Mars Wrigley and the changing thoughts about how to integrate data and insights. What works and what doesn't work, what pitfalls are there and what were the consequences.
Discover >>
21 mei 12.30 uur: Het Public Design Wiel: slim innoveren binnen het publieke domein
Tijdens deze interactieve en energieke sessie laten we je aan de hand van échte cases zien hoe met het Public Design Wiel - een iteratieve aanpak gebaseerd op design thinking en design research - samen met burgers en stakeholders gewerkt wordt aan innovaties binnen de (Rijks)overheid.
Discover >>
26 mei 9.00 uur: Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker
Ontdek de nieuwste inzichten uit neuromarketing usability onderzoek en online beïnvloeding! En leer hoe een kijkje in het brein je helpt om de onbewuste hobbels in de customer journey weg te nemen.
Discover >>
28 mei 9.00 uur: Diversiteit & inclusie – een business case
Diversiteit is hot, maar in marktonderzoek zijn minderheden vaak ondervertegenwoordigd. Ontdek hoe divers Nederland werkelijk is, hoe groot het onbenutte potentieel en voorbeelden van merken die met succes op die diversiteit inspelen.
Discover >>
31 mei 16.30 uur: De bitcoin: Gebakken lucht of een veilige haven?
Vandaag de dag ontkom je er niet aan; de koers van de bitcoin domineert de kranten en de ‘fear of missing out’ neemt alsmaar toe. Maar wat vinden we er nou écht van? Heeft de consument vertrouwen in een goede afloop of blijkt het allemaal te mooi om waar te zijn? De Markteffect Bitcoin Barometer geeft de antwoorden!
Discover >>
01 juni 09.00 uur: De reis van Simon Lévelt: Hoe onderzoek bijdraagt aan de groei van een sterk merk
Hoe bouwt Simon Lévelt met behulp van consumenteninzichten aan de groei van een sterk merk?
Discover >>
02 juni 09.00 uur: 10 Data Visual Storytelling Tips om je online presentatie onvergetelijk te maken
Met DATA + VISUALISATIE + STORYTELLING maak jij impact in online presentaties. DePerfecteGrafiek brengt hét inspirerende vervolg op de populaire sessies van eerdere MIE edities over datavisualisatie en data visual storytelling.
Discover >>
02 juni 16.30 uur: Culture + Trends NL anno 2021. Wat zijn ze en wat kan je ermee?
Culture + Trends in Nederland anno 2021. Wat zijn ze en wat kan je ermee? Ontdek de kracht van ‘at home pleasure’ en ‘disentangling taboos’ en hoe jij deze voor jouw merk succesvol kan inzetten.
Discover >>
Nieuwsgierig geworden? Duik in het complete Road to MIE-programma en laat je verrassen!
MIE’21 - It’s all about insights.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!