Maak kennis met deze interessante gouden Road to MIE-lezingen. Een zeer gevarieerd aanbod, met uiteenlopende onderwerpen, van Google automation tot klantbeleving en insights technologie tot humanizing data.
Discover M(I)E:
Schrijf je nu gratis in voor deze gouden-sessies tijdens Road to MIE (10 mei t/m 8 juni).
17 mei 16.30 uur: Automate for your customer’s needs – and serve them better
Five rules of play to automate for customer needs. Automation enables brands to be more helpful through personalized services. But when it comes to building and retaining customer trust, the way you apply these solutions is key.
Discover >>
18 mei 12.30 uur: Trends & Technology: How insights technology disrupts the global research industry
In this online session marketing and insights managers learn how to leverage technology to keep a constant pulse on the consumers with real-time, high-quality insights, influencing marketing decisions, taking actions and developing competitive advantages on.
Discover >>
19 mei 12.30 uur: 5 Powerful Principles to Boost Insights & Innovation
Leading brands and insights managers are tackling innovation projects by implementing high-quality, actionable insights into each phase of their exploration and development processes. But what does that really look like?
Discover >>
20 mei 16.30 uur: Stories beat Statistics: How Insight Managers accelerate their impact
More and more insights are generated in-house. In this session insights managers experience how to leverage the power of storytelling to unlock the insights in data and to create much more impact in their organization.
Discover >>
25 mei 09.00 uur: Humanizing Data in a Data-driven World
Reduce churn in VodafoneZiggo through the activation of Data Analytics, Behavioral Science and Consumer Insights.
Discover >>
01 juni 12.30 uur: Een betere klantbeleving door de mindset van Vebego-personeel te veranderen
Hoe krijg je je medewerkers in beweging om met klantinzichten aan de slag te gaan? En hoe zorg je voor structurele verbetering in de bediening van je klant?
Discover >>
Discover M(I)E: Duik in het complete Road to MIE-programma en laat je verrassen!
Ipsos en quantilope zijn gouden MIE’21-partners
Doordat Ipsos diverse onderzoeksexpertises aanbiedt onder één dak, zijn zij een GameChanger binnen het Nederlandse vakgebied van marktonderzoek.
Meer weten
quantilope biedt haar klanten een platform geavanceerd in onderzoeksmethodologieën. Dit platform automatiseert data, bruikbaar voor inzichten en een zinvolle kijk op de consument.
Meer weten
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!