Veranderingen in Contextual targeting
Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.
Lees meerWij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.
Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.
Contextual targeting is een manier van targeten waardoor jouw advertentie geplaatst wordt bij specifieke content die hieraan matcht, in een vertrouwde redactionele omgeving.
Contextual targeting biedt een zeer effectieve en privacyvriendelijke mogelijkheid om de juiste doelgroep te targeten, die vooral heel goed werkt als je beschikt over hoogwaardige redactionele content. Wanneer advertenties in een relevante en vertrouwde omgeving getoond worden, heeft dit een positief effect op campagneresultaten.
Contextual targeting maakt het mogelijk om niet of minder goed identificeerbare bezoekers zonder cookies te kunnen targeten op basis van hun content/interesse voorkeuren. Steeds meer merken begrijpen hoe groot de impact is van het wegvallen van cookies en zoeken naar alternatieve mogelijkheden om hun doelgroep te bereiken. Contextual targeting staat hierdoor weer vol in de belangstelling van marketeers.
Hoog tijd om Michael van Koppen, Product Manager Digital Advertising en Sergio Broedelet, Sales Manager Digital, het hemd van het lijf te vragen over de achtergrond en hun ervaring met Contextual targeting.
Contextual targeting maakt het mogelijk om niet of minder goed identificeerbare bezoekers zonder cookies te kunnen targeten op basis van hun content/interesse voorkeuren. Waarom is dat interessant?
Lees de Q&A verder op dpggrow.nl
Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.
Lees meerWij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.
Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid