GDPR, ITP en andere ontwikkelingen, zoals de nieuwste iOS update, beperken de hoeveelheid data waar jij als marketeer toegang tot hebt. Oftewel: de cookie gaat dood… Hoe kunnen we omgaan met deze nieuwe realiteit? In deze Dept Talks Live verkennen we de cookieloze toekomst en laten we je zien hoe je er succesvol doorheen kunt navigeren. Een relevant topic in iedere industrie, dus zorg dat je deze niet mist.
De third-party cookie is zo goed als verdwenen. Om alsnog alles uit je beschikbare data te kunnen halen en de klant op nieuwe manieren persoonlijk te bereiken, zijn er verschillende tools en tactieken die je op de korte termijn kunt toepassen. Maar voor de lange termijn is het van belang dat je je digitale marketingstrategie aanpast. We worden meer en meer afhankelijk van zelfidentificatie. In deze talk behandelen we dit en meer, zoals tips voor het identificeren van gebruikers op je site/app/platform om registraties en logins te stimuleren, behandelen onze data experts tijdens Dept Talks Live: death of the cookie.
Drie key takeaways:
- Huidige status van de post-cookie wereld
- Tips, tools en tactieken voor de korte en lange termijn
- Het groeiende belang van loyalty en identificatie
Meld je hier aan voor de livestream.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!