Discover M(I)E - Wat hebben Tony’s Chocolonely, Vomar & Bitcoin gemeen?

Je ziet ze tijdens Road to MIE samen met Markteffect! Ontdek het verhaal over visie, regionale relevantie en ‘de fear of missing out’.

Markteffect, Bureau van het Jaar 2020, laat je tijdens Road to MIE graag kennis maken met de wereld van Tony’s Chocolonely, Vomar & Bitcoin! Interessante gesprekken die je zeker niet wilt missen en waar je je nu gratis voor kunt inschrijven.

10 mei 09.00 uur: Tony’s Chocolonely: De visie en drive achter het succes

Een open gesprek over purpose, ondernemen en groei. Hoe kan een winstgevende organisatie financieel succes als middel zien en niet als doel?
Discover >>

12 mei 16.30 uur: Hoe je als regionale speler kunt opvallen én relevant kunt blijven ondanks al het ‘reclame geweld’ van de landelijke partijen

Vomar is al vier jaar op rij autonoom de snelst groeiende supermarkt van Nederland. Hoe weten we steeds meer klanten naar Vomar toe te trekken én ze te behouden? Ontdek dankzij verschillende voorbeelden hoe je regionaal, met een relatief klein marketingbudget, het verschil kan maken!
Discover >>

31 mei 16.30 uur: De Bitcoin: Gebakken lucht of een veilige haven?

Vandaag de dag ontkom je er niet aan; de koers van de Bitcoin domineert de kranten en de ‘fear of missing out’ neemt alsmaar toe. Maar wat vinden we er nou écht van? Heeft de consument vertrouwen in een goede afloop of blijkt het allemaal te mooi om waar te zijn? De Markteffect Bitcoin Monitor geeft de antwoorden en die delen ze graag!
Discover >>

MIE’21 - It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitter • Instagram • Facebook

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →