Thema's die aan bod komen zijn onder andere personalisatie, segmentatie, het nieuwe Algoritme keurmerk en alle aankomende GA-veranderingen. Op onze site data-analytics-congres.nl vind je alle informatie met betrekking tot het event, het complete programma en de sprekers. De volgende sessies lichten we graag voor je uit:
Hoe creëer je waarde met Data Science in Marketing? [keynote]
Jaap Wieringa | Prof. Marketing RUG
De explosieve groei van klantdata, gecombineerd met steeds krachtiger wordende mogelijkheden om deze te analyseren biedt ongekende mogelijkheden. De toepassing van Data Science binnen Marketing belooft een diepgaand begrip van marktontwikkelingen, merkprestaties en klantgedrag. Ontdek meer over datagedreven waardecreatie in Marketing, gebaseerd op een solide theoretische onderbouwing!
Hoe word ik een datagedreven organisatie?
Michael Dam | Bohn Stafleu van Loghum
Inzicht in klantgedrag is key, maar binnen een digitale transformatie is het creëren van een data- en insights driven cultuur absolute noodzaak. Ontdek alle ins en outs en de belangrijkste ‘lessons learned’ van een succesvolle route naar een customer centric en data driven organisatie!
Algoritmes: Zegen of een vloek?
Sabine den Daas | Verdonck, Klooster & Associates
Algoritmes spelen een belangrijke rol in het creëren van inzichten en actiegerichte informatie. Machine Learning en AI-toepassingen zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Maar hoe bewijs je de toegevoegde waarde? En hoe voorkom je dat je algoritme discrimineert? Krijg inzicht in hoe je een verantwoorde ontwikkeling en toepassing van algoritmes in de praktijk aanpakt, aanstuurt en controleert. Zodat je toekomstige kansen nog beter kan benutten, en de risico’s zoveel mogelijk weet te vermijden!
Bekijk het programma en bestel je ticket
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws via de website en onze socials.
#DAC22 | It’s all about data & analytics!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!