Op 22 en 23 september zie je LIVE in de Jaarbeurs hét vervolg op onze succesvolle Road to MIE. Een uniek MIE met de allerbeste Road to MIE-sessies 2.0, een beursvloer en natuurlijk een uitgebreide netwerkborrel. Simply the Best, all about insights en helemaal LIVE!
Hieronder vind je het hoofdprogramma voor zowel 22 als 23 september. Wil je alle sessies bijwonen? Koop dan een voordelig passe-partout voor beide dagen!
ZAAL 1
• 09.00 uur: 10+1 Data Visual Storytelling Tips om je presentaties onvergetelijk te maken
Michiel Dullaert – DePerfecteGrafiek
• 09.50 uur: Humanizing Data in een data-gedreven wereld
Jan Zwang - VodafoneZiggo, Patricia Verhoelst - Ipsos
• 11.00 uur: Qmusic radio: a consumer engagement success story
Fleur Prooij - MARE, Jorn Agterberg - Qmusic
• 11.50 uur: Culture + Trends NL anno 2021. Wat zijn ze en wat kan je ermee?
Jeannette van der Rhee - InSites Consulting, Arjan Veninga - InSites Consulting
• 13.30 uur: Trends & Technology: How to Boost Insights & Innovation
Peter van Keulen - quantilope GmbH
• 14.20 uur: Markteffect & Bitcoin Meester: Hoe verbind je je merk aan Bitcoin?
Bas de Vries - Markteffect
• 15.30 uur: De Onbewuste Winkelsafari
Tom van Bommel - Unravel Research
• 16.20 uur: Conversation Design™ maakt de weg vrij naar betere, relevante consumenteninzichten
Jan Kienhuis - Epiphany RBC, Annemieke Onderdelinden - FrieslandCampina
ZAAL 2
• 09.00 uur: Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker
Tim Zuidgeest - Unravel Research
• 09.50 uur: Behavioural finance: waarom beleggen mensen (niet)?
Iris van de Looij – DUFAS, Maurice Palmen - Beautiful Lives
• 11.00 uur: The Road to een zeer succesvolle Kinderpostzegelactie in corona-tijd
Suzanne Plantinga – Blue Field Agency, Sandra Beijnes – Stichting Kinderpostzegels
• 11.50 uur: Het Public Design Wiel: slim innoveren binnen het publieke domein
Sabine Croes – Perspective, Marit Groeneveld - Ministerie van Algemene zaken
• 13.30 uur: Hoe je online CX optimaliseert en een winnende teamcultuur creëert door naar klanten te luisteren
Klaas Kroezen en Koen van Lunteren - WUA,
Nieske van Woerden en Herbert Woerde - ABN AMRO
• 14.20 uur: Phebi Presenteert: Wat je ZEGT of wat je BEDOELT? Impact van Voice op research
Eric Landwaart - Miles Research
• 15.30 uur: De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’
Hubert van Wensen - The USP Company, Hans Middelhoek - The USP Company
• 16.20 uur: Customer én employee experience integraal verbeteren? Dit kun je van NS leren!
Pauline Bron - NS, Stephan van Slooten – Altuïtion
Ook bestaat de mogelijkheid om deel te nemen aan een van de interessante masterclasses of expertsessies.
Let op! Het aantal zitplaatsen tijdens Best of MIE is beperkt, dus wil je zeker zijn van een plekje? Bestel dan nu al je ticket op mie.nl!
Heel graag tot ziens tijdens Best of MIE op 22 en/of 23 september a.s., LIVE in de Jaarbeurs (SuperNova)!
Best of MIE’21 - It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedIn • Twitter • Instagram
Nieuwsgierig geworden?
- Ontdek alles over het programma https://www.mie.nl/programma-bestofmie
- Bestel direct je ticket https://thebestofmie.events.evisit.nl/
- Covid-19 richtlijnen https://www.mie.nl/covid
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!