Overslaan en naar de inhoud gaan

Total Design ontwerpt advertentie voor Bellingcat in Financial Times

Het designbureau en de internationale krant tekenden ‘geheel belangeloos’ voor de paginagrote advertentie.
Total Design ontwerpt advertentie voor Bellingcat in FT
Total Design ontwerpt advertentie voor Bellingcat in FT

The Financial Times heeft vandaag een paginagrote advertentie van Bellingcat in de krant geplaatst, ontworpen door creatief designbureau Total Design. Bellingcat is een internationaal collectief van burgerjournalisten, onderzoekers en online researchers. Het collectief is gespecialiseerd in factchecken en onderzoekt internationale conflicten, zoals de huidige oorlog tussen Rusland en Oekraïne.

related partner content for mobile comes here

Omdat het werk van Bellingcat anno nu relevanter dan ooit is, heeft de internationale krant Financial Times hen advertentieruimte aangeboden. Total Design tekende op zijn beurt –en ook belangeloos- voor het ontwerp van de advertentie.

Niet reclamisch

‘Het was zowel voor ons als The Financial Times en Bellingcat van belang dat de advertentie niet te reclamisch van toon zou zijn. Daar zijn we alle drie zorgvuldig mee omgegaan, en volgens mij is dat goed gelukt', licht Martijn van den Brakel van Total Design toe.

Don't let them get away with it. Support our work, zo luidt de serieuze boodschap in de advertentie. Bekijk 'm hieronder.

 

Total Design ontwerpt advertentie voor Bellingcat in FT
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in