Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp.nl wint zilveren EMMA

Wehkamp.nl is de winnaar van een zilveren E-mail Marketing Award (EMMA).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het thuiswinkelbedrijf ontving de onderscheiding uit handen van juryvoorzitter Marc Borgers tijdens de zevende editie van de Nationale E-mail Marketing Conferentie. ABN AMRO Hypotheken Groep, Essent B2B en Robeco Direct gingen met een bronzen EMMA naar huis.

related partner content for mobile comes here

Wehkamp.nl ontving de zilveren EMMA voor de case ‘abandoned cart e-mail’. Het bedrijf stuurt een e-mail naar mensen die online een boodschappenwagentje hebben gevuld, maar de bestelling niet hebben afgerond. In de mail wordt het product uit het wagentje opnieuw onder de aandacht gebracht. Het aantal leads is bij deze mail is bijna vier keer zo hoog als bij conventionele e-mails.

Gouden EMMA’s werden er dit jaar niet uitgereikt. Daarvoor waren de ingezonden cases niet spraakmakend genoeg, aldus Borgers. De kwaliteit van de inzendingen in de breedte is echter wel verbeterd.

De EMMA-jury beoordeelde de ingezonden campagnes op effectiviteit, creativiteit, functionaliteit, innovatie, middeleninzet, databaseopbouw, de inzet van commerciële testen en op e-mail als onderdeel van de totale communicatie. Behalve juryvoorzitter Marc Borgers maakten Beer Flik (Dynamic Zone), Peter Joziasse (AVRO), Manuel van Lijf (KLM), Michel Schaeffer (bol.com) en Paul Petermeijer (BBP) deel uit van de jury.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in