Brand Bier met relatiemagazine ’t Brandgeveul


Het blad, dat drie keer per jaar gaat verschijnen en wordt geproduceerd door Sanoma Uitgevers Custom Publishing, is primair bedoeld om de band tussen het merk Brand en de horecaondernemers te versterken. ’t Brandgeveul verschijnt in een oplage van 18.000 exemplaren en telt 68 pagina’s.
'Preuven aan het goede leven', is de centrale boodschap die het magazine wil uitstralen. Brand Bier is van oorsprong bier uit Limburg en de makers hebben het Bourgondische karakter van deze provincie vast willen houden. ’t Brandgeveul moet horecaondernemers en slijters informeren over het bijzondere karakter van Brand als premium biermerk, over nieuwe producten en innovaties en over specifieke sponsoring van Brand.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het magazine is ook veel ruimte voor human interest en interviews. Horecamensen vertellen over hun passies, de beleving van het merk Brand en hun visie op de hedendaagse horeca. 'Met ’t Brandgeveul willen we onze relaties laten zien dat onze band met hen voor ons heel belangrijk is. Vele relaties werken al jarenlang met ons samen en delen de passie voor kwaliteit, goed gastheerschap en genieten', zegt Lieke Westendorp, brandmanager van Brand Bier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid