Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand Bier met relatiemagazine ’t Brandgeveul

Brand Bier heeft een nieuw magazine gelanceerd met de titel ’t Brandgeveul.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het blad, dat drie keer per jaar gaat verschijnen en wordt geproduceerd door Sanoma Uitgevers Custom Publishing, is primair bedoeld om de band tussen het merk Brand en de horecaondernemers te versterken. ’t Brandgeveul verschijnt in een oplage van 18.000 exemplaren en telt 68 pagina’s.

related partner content for mobile comes here

'Preuven aan het goede leven', is de centrale boodschap die het magazine wil uitstralen. Brand Bier is van oorsprong bier uit Limburg en de makers hebben het Bourgondische karakter van deze provincie vast willen houden. ’t Brandgeveul moet horecaondernemers en slijters informeren over het bijzondere karakter van Brand als premium biermerk, over nieuwe producten en innovaties en over specifieke sponsoring van Brand.

In het magazine is ook veel ruimte voor human interest en interviews. Horecamensen vertellen over hun passies, de beleving van het merk Brand en hun visie op de hedendaagse horeca. 'Met ’t Brandgeveul willen we onze relaties laten zien dat onze band met hen voor ons heel belangrijk is. Vele relaties werken al jarenlang met ons samen en delen de passie voor kwaliteit, goed gastheerschap en genieten', zegt Lieke Westendorp, brandmanager van Brand Bier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in