Uitgevers prijzen reclame aan
In hun kranten, tijdschriften en websites breken 27 uitgevers, aangesloten bij de European Publishers Council (EPC), vanaf 19 mei in een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tien verschillende advertenties, pro bono publico gemaakt door Grey Brussel, zullen twee maanden lang hameren op het recht van de consument om zelf te bepalen wat goed voor hem is. Volgens Pinto Balsemao, EPC-voorzitter, moet de campagne meer begrip kweken voor het economische en sociale belang van reclame. Adverteren maakt volgens hem bijvoorbeeld pluraliteit van de pers mogelijk, net als snelle ontwikkeling van internet en e-commerce. In 1991 leidde een vergelijkbare campagne volgens het EPC tot een vermindering van de politieke druk op de branche.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid