Overslaan en naar de inhoud gaan

Triple Slank-uiting in strijd met waarheid

De Reclame Code Commissie acht de advertentie voor het afslankproduct Triple Slank in strijd met de waarheid. Er staat in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aangezien de adverteerder al eerder is aanbevolen niet meer op deze manier reclame te maken, heeft de RCC besloten de uitspraak openbaar te maken. De RCC boog zich verder ober twee klachten naar aanleiding van het niet duidelijk vermelden van het tarief bij een betaalde telefonische informatiedienst. Dat is in strijd met de regels van de Code Telefonische Informatiediensten (CTI). Tenslotte was er ook nog een misleidende reclame van boekhandel/antiquariaat ‘de Heraut’. De boekhandel verstuurde geadresseerde reclame-uitingen met de mededeling dat men beschikt over ‘een driedelige publicatie die u meer kan vertellen over de historie van uw weinig voorkomende familienaam’. De publicatie voldoet niet aan de verwachtingen die men in de uiting krijgt en is daarom misleidend.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in