Supermarkten in de fout met mixdrankjes
Uit een onderzoek van de Stichting Alcoholpreventie blijkt dat nog steeds veel supermarkten alcoholhoudende mixdrankjes naast of tussen de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor die tijd was er alleen een vrijwillige afspraak dat supermarkten de mixdrankjes niet tussen de frisdranken zouden zetten. De dranken zitten vaak in hetzelfde soort blikjes als frisdranken. Ook de varianten die in flesjes zitten, zoals Bacardi Breezer, hebben door de vrolijke kleurtjes een limonade-achtige uitstraling. En dat is verwarrend voor jongeren, aldus de stichting. Het onderzoek, uitgevoerd in de maanden juli en augustus, laat geen significant ander beeld zien dan voorgaande onderzoeken: 28 procent van de supermarkten plaatst op dit moment nog steeds de mixdrankjes tussen de frisdranken (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid