'Stijging bestedingen aan customer media zet door'
De uitgaven voor customer media zijn in 2009 licht gestegen. Verwachting is dat de stijging zich de komende jaren voortzet. De toename komt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Aan het marktonderzoek dat is gehouden in het vierde kwartaal van 2009 namen 25 opdrachtgevers deel. Uit het onderzoek komt naar voren dat het grootste deel van het budget gealloceerd voor customer media wordt besteed aan media gericht op consumenten (78%). Koploper is nog steeds het fysieke magazine. 73% van de respondenten geeft aan dit customer medium in te zetten. Het digitale magazine volgt met 67%.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zowel de omvang als de frequentie van titels zijn in 2009 ten op zichte van 2008 gelijk gebleven of toegenomen. De verwachting van de respondenten is dat bestedingen aan customer media de komende jaren stijgen. Dit mediumtype geeft minder irritatie bij consumenten dan andere media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid