STER-logo verdwijnt. Loeki blijft
De Stichting Ether Reclame (STER) ruilt per 8 november het bekende
logo met de vier blokjes in voor een nieuwe huisstijl. Het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nieuwe logo moet duidelijk maken dat de STER van een nogal ambtelijk bedrijf is veranderd in een dynamische organisatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dat heeft STER-directeur J. Minnaar maandag gezegd. Het bedrijf, dat de reclamezendtijd op publieke radio- en tv-zenders verkoopt, zet mascotte Loeki niet aan de kant. Het leeuwtje is nog steeds populair en wist daarom aan de vernieuwingsdrift te ontkomen. Op 2 januari 2002 wordt hij
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSdertig jaar en als verjaardagscadeau krijgt hij een eigen website. (Bron: ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid