STER-logo verdwijnt. Loeki blijft
De Stichting Ether Reclame (STER) ruilt per 8 november het bekende
logo met de vier blokjes in voor een nieuwe huisstijl. Het…
Het nieuwe logo moet duidelijk maken dat de STER van een nogal ambtelijk bedrijf is veranderd in een dynamische organisatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dat heeft STER-directeur J. Minnaar maandag gezegd. Het bedrijf, dat de reclamezendtijd op publieke radio- en tv-zenders verkoopt, zet mascotte Loeki niet aan de kant. Het leeuwtje is nog steeds populair en wist daarom aan de vernieuwingsdrift te ontkomen. Op 2 januari 2002 wordt hij
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spottadertig jaar en als verjaardagscadeau krijgt hij een eigen website. (Bron: ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid