Overslaan en naar de inhoud gaan

Spar kiest voor landelijke radio

Vanaf komende week is buurtsupermarktketen Spar weer hoorbaar in de ether met een radiocampagne, na een afwezigheid van zeker tien jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de uitzending van radiocommercials op de landelijke zender Sky Radio, aangevuld met regionale zenders van E-power, wil Spar haar merk opnieuw laden en op de kaart zetten. Het gaat vooralsnog om een pilot die loopt t/m september van dit jaar.

related partner content for mobile comes here

'We zullen geen platte ‘van-voor’ aanbiedingen laten horen', licht Alfred Dekker, Manager Communicatie van Spar, toe. 'Het gaat erom dat mensen weten dat Spar niet meer de stoffige buurtsuper van vroeger is, maar een eigentijdse buurtwinkel die je van alle gemakken voorziet. Veel mensen weten niet dat je voor alles gewoon bij Spar terecht kunt. Omdat de folderaanbiedingen van Spar in gaan op donderdag, is er voor uitzending gekozen op de woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag.' De eerste spots zijn vanaf 31 juli te horen.

In de hoofdspots komt een jong stel naar voren dat in allerlei zeer herkenbare situaties verzeild raakt; zoals bijvoorbeeld de situatie dat opeens de moeder van iemand haar vriend op visite komt en er niks in huis is.

Concept en media-inkoop: Scheepens Reclame Adviseurs, Tilburg
Productie: Van de Laar en van Efferen, Vught
Verantwoordelijk Spar: Alfred Dekker, Susanne Kroon

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in