Slechts 17 succesvolle merkintroducties in 10 jaar
Waarom slagen zo weinig fabrikanten er in met succes een nieuw merk te introduceren? In de afgelopen tien jaar hebben slechts 17 (fmcg-)…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een schokkend resultaat als je weet dat er jaarlijks zo’n 1650 (!) introducties gedaan worden. Wat gaat er mis? Verstaan marketeers hun vak niet? Zijn ze te weinig innovatief, doen ze te weinig onderzoek? En wat is het geheim van een succesvolle merkintroductie?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Merkenspecialist en hoogleraar commerciële communicatie Giep Franzen en zijn afstudeerkandidaat Esther Duynisveld vertellen over de valkuilen en succesfactoren, naar aanleiding van Duynisveld’s afstudeeronderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid