Overslaan en naar de inhoud gaan

SKO verlengt contract met Intomart GfK

Stichting Kijkonderzoek SKO heeft haar contracten met Intomart GfK en MediaXim verlengd tot en met 2010.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Komend jaar is er een tender voor het kijkonderzoek vanaf 2011. In 2006 werden de contracten voor het kijkonderzoek vernieuwd voor de periode 2007-2009. SKO nam toen een optie op één extra jaar. In november van dit jaar is besloten gebruik te maken van deze optie en de contracten met Intomart GfK en MediaXim te verlengen met een jaar tot 1 januari 2011.

related partner content for mobile comes here

SKO schrijft in het voorjaar van 2009 een tender uit voor het nieuwe kijkonderzoek, dat ingaat op 1 januari 2011. Momenteel wordt er overlegd aan welke eisen het nieuwe kijkonderzoek moet voldoen. Door het laten doorlopen van de bestaande overeenkomsten met een extra jaar is er voldoende tijd om de tender goed voor te bereiden.

SKO-directeur Bas de Vos: ‘Het Nederlandse televisielandschap verandert stevig, nu en de komende jaren. Dit vraagt om een zeer gedegen voorbereiding van de tender. Dit extra jaar geeft ons de tijd om een blijvend kwalitatief goed kijkonderzoek voor te bereiden voor de periode vanaf 2011.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in