SKO verlengt contract met Intomart GfK
Komend jaar is er een tender voor het kijkonderzoek vanaf 2011. In 2006 werden de contracten voor het kijkonderzoek vernieuwd voor de periode 2007-2009. SKO nam toen een optie op één extra jaar. In november van dit jaar is besloten gebruik te maken van deze optie en de contracten met Intomart GfK en MediaXim te verlengen met een jaar tot 1 januari 2011.
SKO schrijft in het voorjaar van 2009 een tender uit voor het nieuwe kijkonderzoek, dat ingaat op 1 januari 2011. Momenteel wordt er overlegd aan welke eisen het nieuwe kijkonderzoek moet voldoen. Door het laten doorlopen van de bestaande overeenkomsten met een extra jaar is er voldoende tijd om de tender goed voor te bereiden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaSKO-directeur Bas de Vos: ‘Het Nederlandse televisielandschap verandert stevig, nu en de komende jaren. Dit vraagt om een zeer gedegen voorbereiding van de tender. Dit extra jaar geeft ons de tijd om een blijvend kwalitatief goed kijkonderzoek voor te bereiden voor de periode vanaf 2011.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid