Sinterklaas heeft weer eigen glossy
BN-ers als Sylvie en Rafael van der Vaart, Giel Beelen, Albert Verlinde en Bridget Maasland vertellen over hun 5 december-gevoel in Sint, een uitgave van BCM. Joop Braakhekke test chocoladeletters, Frans Molenaar kijkt kritisch naar het sinterklaaspak en Jules Deelder helpt met dichten. De Sint komt ook zelf aan het woord, net als de Hoofdpiet en Dieuwertje Blok over het Sinterklaasjournaal.
Bij Sint magazine hoort deze editie een speciale cd. Bekende sinterklaasliedjes zijn door het Metropole Orkest, exclusief voor Doe Een Wens Stichting, in een modern nieuw jasje gestoken. De liedjes, werden ingezongen door bekende artiesten als Do, Jamai, Angela Groothuizen, Edsilia Rombley, Wende, Gordon en Lange Frans. Van elk verkocht blad gaat één euro naar stichting Doe Een Wens. Hiermee kunnen wensen van kinderen met een levensbedreigende ziekte worden vervuld.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaSint ligt inmiddels in de schappen met een voorlopige oplage van 70.000 exemplaren. Uitgever Eric Bruger van BCM: 'Over Sint hebben we in 2009 zoveel positieve reacties gekregen dat een nieuwe editie niet kon uitblijven.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid