SAN daagt studenten uit


Studenten worden uitgedaagd om met bijzondere, opvallende of baanbrekende ideeën te komen rondom het SAN jaarthema. In een tijdperk van open communicatie, co-creatie en crowdsourcing lijkt de macht volledig bij de consument te komen. Hoe kun je als bedrijf dan het beste je merk en communicatie managen? Hoe houd je als bedrijf een heldere positionering?
Drie studenten krijgen de gelegenheid om tijdens de jaarlijkse meeting van de SAN juryleden op 1 maart 2012 hun idee in 5 minuten live te presenteren. De 11 SAN jury’s bestaan uit ruim 240 marketing- en communicatieprofessionals.
Inzenden en selectieprocedure
Ideeën kunnen op maximaal 1 vel A4 worden gestuurd naar het SAN kantoor via e-mail naar info@sanaccent.nl. Dit kan tot 25 januari 2012. Het SAN bestuur zal 3 studenten kiezen die op 1 maart 2012 in 5 minuten hun ideeën mogen presenteren. De gekozen studenten krijgen uiterlijk 10 februari 2012 bericht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid