Renault Engeland lanceert multichannel-campagne #TwingoFlamingo


Het Londense creatieve bureau Scorch London bedacht en creëerde de #TwingoFlamingo campagne. In de hoofdvideo stormt een jonge vrouw zingend een Renault-dealer binnen. Naast de hoofdfilm, publiceert Renault elf subvideos - waaronder How To's, Q&A's en Fun Stuff - om de doelgroep te bereiken en informeren.
'We wilden een leuke en engaging campagne maken, die precies aansluit op de gekozen doelgroep', aldus Antoine Hery, Digital Marketing Manager van Renault Engeland. 'Met #TwingoFlamingo identificeren we niet alleen duidelijk onze doelgroep - jonge vrouwen tussen de 18 en 35 jaar - maar betrekken wij ze direct via hun favoriete digitale kanalen. Dit is cruciaal voor het speelse karakter van de nieuwe Twingo - één van de bekendste auto's van Renault.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoShow Me A Car! The All-New Renault Twingo - Full Film
Multichannel strategie
Previews zullen worden verspreid via Facebook en Twitter, en de hoofdfilm wordt via meerdere digitale platforms verspreid. Daarnaast wordt er een mobile game ontwikkelt en worden - in samenwerking met Microsoft - enkele adviserende columns en Q&A's geproduceerd om de campagne te promoten.
Fun Stuff
Animal Stunt Double- Show Me A Car!
Q&A
How Much Is The All-New Renault Twingo?
How To
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid