Overslaan en naar de inhoud gaan

Renault Engeland lanceert multichannel-campagne #TwingoFlamingo

Broadway-sausje en een flamingo moeten de nieuwe Twingo verkopen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Londense creatieve bureau bedacht en creëerde de campagne. In de hoofdvideo stormt een jonge vrouw zingend een Renault-dealer binnen. Naast de hoofdfilm, publiceert Renault elf subvideos - waaronder How To&;s, Q&A&;s en Fun Stuff - om de doelgroep te bereiken en informeren. 

related partner content for mobile comes here

&;We wilden een leuke en engaging campagne maken, die precies aansluit op de gekozen doelgroep&;, aldus Antoine Hery, Digital Marketing Manager van Renault Engeland. &;Met identificeren we niet alleen duidelijk onze doelgroep - jonge vrouwen tussen de 18 en 35 jaar - maar betrekken wij ze direct via hun favoriete digitale kanalen. Dit is cruciaal voor het speelse karakter van de nieuwe Twingo - één van de bekendste auto&;s van Renault.&;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Multichannel strategie
Previews zullen worden verspreid via Facebook en Twitter, en de hoofdfilm wordt via meerdere digitale platforms verspreid. Daarnaast wordt er een mobile game ontwikkelt en worden - in samenwerking met Microsoft - enkele adviserende columns en Q&A&;s geproduceerd om de campagne te promoten.

Fun Stuff

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Q&A

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

How To

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in