Overslaan en naar de inhoud gaan

PCM geeft advertentiewaarde weg via viraal spelletje

PCM Media liet ter promotie van de WK-advertentiemogelijkheden een viral game ontwikkelen door Urbanology.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

liet ter promotie van de WK-advertentiemogelijkheden een ontwikkelen door .

related partner content for mobile comes here

Adverteerders en bureaus kunnen strafschoppen nemen om kans te maken op een advertentiewaarde van 10.000 euro.

Het spel bestaat uit een met viral game waarbij deelnemers vrienden kunnen uitdagen voor een 'penalty match'. De match zelf wordt vergezeld van het commentaar van Leo Driessen.

In principe is de game gericht op adverteerders, reclame- en mediabureau's die zo ? 10.000 aan advertentiewaarde in de WK-specials van PCM Media kunnen winnen. Voor diegenen die niet tot de primaire doelgroep behoren, vallen er nog wat WK-outfits te winnen.

'Het is voor PCM vrij nieuw om met gameconcepten om te gaan, wij zijn echter positief verrast door de effec-tiviteit van het medium', aldus Birthe Verbruggen, manager communicatie van PCM Media: 'Penalty Impact wordt via diverse kanalen actief gepromoot.'
Meer informatie is te vinden op .

Urbanology ontwikkelde het interactieve concept en strategie en was verantwoordelijk voor de creatie en (virale) promotie van Penalty Impact. Het project werd in nauwe samenwerking met PCM Media en communicatiebureau Xelex bv gerealiseerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in