Nog even geduld a.u.b?
In mijn buurt in Amsterdam is UPC On Demand al ruim 1 maand uit de lucht. De zeer professionele klantenservice medewerker vertelde: "Het is…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dus films kijken wanneer u wilt? Ja, dat kan, volgens de promo's. Maar in de praktijk; no go! Nou als iTV nieuwsgierige, dan maar een upgrade naar een Totaal pakket van 44,95 per maand. Volgens de promotionele trailer een fluitje van een cent met de afstandsbediening.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Deze upgrade met het invoeren van de (juiste!)pincode en ff op okay drukken geeft retour: fout met bestelling. Deze aankoop is niet gelukt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIs dit digitale TV anno 2007? UPC, een onsje minder spenderen aan merkbeloftes en advertenties en ietsje meer investeren in een goed product misschien? Of is dit een wel zeer ouderwetse marketinggedachte?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid