Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse mediabedrijven gaan samenwerken om VS te veroveren

iMMovator start 2-jarig programma 'Smart Dutch Media Creations'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een consortium van Nederlandse bedrijven in de digitale media- en entertainment industrie, waaronder Corrino, 24i, Sticky Studios en Beeld & Geluid, gaat zich inspannen om de Amerikaanse markt te betreden. Het 2-jarige programma met als titel ‘Smart Dutch Media Creations’ is een initiatief van iMMovator en wordt in het kader van Partners in Business (PIB) gesteund door de RVO.

related partner content for mobile comes here

Het belangrijkste focusgebied is de Amerikaanse westkust. Doel van de missie is Nederland neer te zetten als digitaal kennisland, business te promoten en extra omzet uit de VS te genereren. Op het programma staan onder andere handelsmissies, matchmaking activiteiten, kennisevenementen en gezamenlijke aanwezigheid op beurzen.

Het consortium van bedrijven dat gaat deelnemen aan het programma wordt op dit moment gevormd. Ook worden er verdere afspraken gemaakt over de te ondernemen activiteiten. Bedrijven die willen meedoen kunnen zich nog aanmelden. Het samenwerkingsverband zal tijdens de IBC in september formeel ondertekend worden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen  programmamanager , of bezoek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in