Overslaan en naar de inhoud gaan

Munster hoofdredacteur Expovisie

Judith Munster (31) is per 1 maart 2004 aangesteld als de nieuwe hoofdredacteur van Expovisie, vakblad voor de beursprofessional.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met de Belgische co-hoofdredacteur Christophe Landuyt gaat Judith Munster het blad Expovisie en de website expovisie.nl verder ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Munster werkt vanaf augustus 2000 bij Hollandia Publishing in Heerhugowaard. Eerst als redacteur/verslaggever bij de bladen Expovisie, Quality in Meetings (vakblad voor de meetingplanner) en Experience magazine (inspiratie voor evenementen en event marketing). In april 2003 werd Judith eindredacteur van Expovisie.

Voormalig hoofdredacteur Edwin Nunnink zal zijn vrijgekomen tijd besteden aan taken van strategische aard om Hollandia Publishing en haar vakbladen nadrukkelijker op de kaart te zetten. Hij blijft hoofdredacteur van Experience magazine.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in