Motomedia breidt uit in mobiel bereik
Motomedia versterkt de positie in mobile advertising dankzij uitbreiding van het automotive netwerk met de Flitsmeister app.
Flitsmeister biedt realtime informatie over flitsers, files en trajectcontrole en is geïnstalleerd op 300 duizend smartphones. In aanvulling op het bestaande portfolio van vijf apps en vijf mobiele sites kan Motomedia daarmee naar eigen zeggen als eerste exploitant een mobiel bereik bieden van 1 miljoen automotive gebruikers.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDirecteur Jeroen Rutte ziet mobile als een 'enorme groeimarkt'. Ondanks een dalende automotive markt realiseerde Motomedia vorig jaar een forse omzetstijging. 'Flitsmeister moet de verdere groei ondersteunen en nieuwe mogelijkheden bieden op het gebied van mobile advertising, zoals tailor-made informatie en location based advertising. Hierdoor kan tevens een koppeling worden gemaakt met outdoor campagnes.'
Motomedia werd in 2007 opgericht door Marque Joosten en Marijn Pijnenborg. Het automotive internetbedrijf exploiteert met een eigen sales organisatie veertien websites en blogs, waaronder Autoblog, Autojunk, AutoWereld, Routenet, Trafficnet, Mobile.de en Zomoto.
Kijk voor meer nieuws over mobiel op MobileMarketing.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid