Overslaan en naar de inhoud gaan

Motomedia breidt uit in mobiel bereik

Motomedia versterkt de positie in mobile advertising dankzij uitbreiding van het automotive netwerk met de Flitsmeister app.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

versterkt de positie in mobile advertising dankzij uitbreiding van het automotive netwerk met de Flitsmeister app.

related partner content for mobile comes here

Flitsmeister biedt realtime informatie over flitsers, files en trajectcontrole en is geïnstalleerd op 300 duizend smartphones. In aanvulling op het bestaande portfolio van vijf apps en vijf mobiele sites kan Motomedia daarmee naar eigen zeggen als eerste exploitant een mobiel bereik bieden van 1 miljoen automotive gebruikers.

Directeur Jeroen Rutte ziet mobile als een 'enorme groeimarkt'. Ondanks een dalende automotive markt realiseerde Motomedia vorig jaar een forse omzetstijging. 'Flitsmeister moet de verdere groei ondersteunen en nieuwe mogelijkheden bieden op het gebied van mobile advertising, zoals tailor-made informatie en location based advertising. Hierdoor kan tevens een koppeling worden gemaakt met outdoor campagnes.'

Motomedia werd in 2007 opgericht door Marque Joosten en Marijn Pijnenborg. Het automotive internetbedrijf exploiteert met een eigen sales organisatie veertien websites en blogs, waaronder Autoblog, Autojunk, AutoWereld, Routenet, Trafficnet, Mobile.de en Zomoto.

Kijk voor meer nieuws over mobiel op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in