Overslaan en naar de inhoud gaan

Motivaction neemt failliet Trendbox over

Met de overname zegt Motivaction de opdrachtgevers van Trendbox te garanderen dat lopende projecten zullen worden voortgezet.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Motivaction neemt het in problemen geraakte onderzoeksbureau Trendbox over, dat maakt Motivaction dinsdag bekend. Met de overname, die vlak voor de jaarwisseling heeft plaatsgevonden, zegt Motivaction opdrachtgevers te garanderen dat de  lopende projecten worden voortgezet en afgerond. Motivaction: &;Wij bieden continuïteit voor de onderzoeken in 2017.&; Ook wordt het bedrijf hiermee uitgebreid met het respondentenpanel en de Life & Living-database van Trendbox. Met een aantal medewerkers wordt op dit moment gesprekken gevoerd over de overstap naar Motivaction.

related partner content for mobile comes here

Naam Trendbox wordt voortgezet
Algemeen directeur van Motivaction, Pieter Paul Verheggen, zegt: &;Motivaction en Trendbox kennen elkaar al lang en de consumentenonderzoeken van Trendbox vormen een goede match met de onderzoeken die wij bij Motivaction uitvoeren. Daarbij is de kennis op het gebied van consumententrends die is verzameld in ruim 20 jaar Life & Living-onderzoek uniek in Nederland en zullen wij die verder gaan ontsluiten voor onze opdrachtgevers. Motivaction zal de huidige database daarvoor blijven updaten en de consumententrends volgen. Bovendien onderzoeken wij of de Life & Living-database verrijkt kan worden met mediagegevens zodat wij nog gerichter marketing- en media-adviezen kunnen geven.&;

Mogelijkheden
Naast Trendbox met de Life & Living-database neemt Motivaction ook Het Nationale Panel met ruim 40.000 deelnemers over. Motivaction: &;Door dit panel te koppelen aan ons StemPunt-panel hebben we de beschikking gekregen over een respondentenpanel van ruim 130 duizend deelnemers.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in