Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken kunnen Tumblr-blogs scannen op hun eigen logo's

Tumblr heeft een deal gesloten met softwarebedrijf Crimson Hexagon, dat real-time data analyseert.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, de nieuwe partner van Tumblr, verzamelt data van de social media site. Daardoor kunnen merken een live view krijgen van alle standaard informatie zoals populaire onderwerpen binnen Tumblr, maar ook merkbenoemingen en merksentiment.

related partner content for mobile comes here

Ook kunnen merken hierdoor het gebruik van hun eigen logo&;s binnen posts identificeren. Deze stap zou het groeiende belang dat marketeers lijken te hebben in het begrijpen van beelden, memes en GIFS kunnen versterken.

Klanten
Crimson Hexagon heeft al klanten als O2 en Campbell, terwijl de beeldherkenningssoftware nog in beta-versie is. 

Preferred partner
Crimson Hexagon is niet de enige &;preferred data partner&; van Tumblr. Ook Adobe Social, Curalate, Spredfast Intelligence en Union Metrics zijn onderdeel van de kleine groep bedrijven die delen van Tumblrs data constant streamen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in