Overslaan en naar de inhoud gaan

Martin Wink naar ZIGT

Hij is daar aangetreden als business director.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wink leidde diverse mediabureaus in Nederland. Zo was hij van 2005 tot 2009 CEO bij MPG (later Havas Media). Daarna was hij van 2010 tot en met 2012 managing director bij OMD en vervolgens leidde hij drie jaar Kobalt, totdat holding Dentsu Aegis Network het bureau staakte. Wink was daarna CCO bij Carat (eveneens DAN). 

related partner content for mobile comes here

Bij ZIGT denkt Wink dezelfde bevlogenheid tegen te komen als bij Kobalt Media. &;Daar heb ik echt passie ontwikkeld voor het zoeken naar communicatieoplossingen voor een bepaald type, voornamelijk Nederlandse, adverteerders. De interactie met mensen die bij deze adverteerders werken en een hechte relatie met hen op te kunnen bouwen maakte dat ik daar graag weer mee verder wilde.&

Ik ben actief op zoek gegaan naar een bureau dat het bouwen van dat soort relaties in zijn DNA heeft. Mijn zoektocht leidde mij naar ZIGT. Dat springt er voor mij echt uit met de langlopende relaties met haar overwegend Nederlandse klanten, die gebaseerd zijn op vertrouwen en waarbij werkelijk inzicht in verkoopresultaten leidend zijn voor de keuzes in media.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in