Marktaandeel nieuwszenders in zomer gegroeid
Radio 1 en de gezamenlijke regionale zenders hebben het goed gedaan in de maanden juli-augustus. Zo blijkt uit het Intomart Continu Luister…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het marktaandeel van de regiozenders steeg van 13,7 naar 14,2 procent. Het aandeel van Radio 1 steeg van 8,7 naar 9,0 procent. Ook de aandelen van Radio 2 (+ 0,1 naar 9,1) Classic FM (+ 0,1 naar 2,7) en Arrow Classic Rock (+ 0,1 naar 1,9) stegen, CRN (2,3). 747 AM (0,8) en Business Nieuws Radio (0,2) bleven gelijk. De overige zenders gaven allen terrein prijs. Radio 3 ging van 10,6 naar 10,2 en daalde daarmee het meest. Marktleider Sky Radio ging van 15,0 naar 14,8 procent. Radio 538 (8,1), Noordzee (4,6) en Yorin FM (4,1) zagen allen het marktaandeel met 0,3 procent zakken.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid