Cliff Freeman breekt met Coca-Cola
Cliff Freeman and Partners heeft de relatie met de Coca-Cola Company verbroken. Het New Yorkse bureau had de accounts van energiedrank KMX…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bronnen melden dat er eind augustus een brief is gestuurd aan Coca-Cola dat het bureau een streep wil zetten onder de relatie. Volgens een directeur bij Cliff Freeman is de reden dat Coca-Cola een andere benadering van haar wereldwijde marketing heeft gekozen en zich meer focust op grotere bureaunetwerken als IPG, schrijft Adage. Het bureau had gehoopt op een grotere rol door de successen dat ze met het merk heeft geboekt. Cliff Freeman heeft in het verleden campagnes gemaakt voor onder meer Coke Classic en Cherry Coke.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid