Overslaan en naar de inhoud gaan

Marianne Bruijn weg bij Pon

Per 1 januari aanstaande vertrekt Marianne Bruijn als media manager bij auto-importeur Pon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pon, importeur van automerken als Audi, Seat en – meest bekend – Volkswagen, neemt per 1 januari afscheid van Marianne Bruijn, die precies twee jaar geleden begon bij Pon.

related partner content for mobile comes here

Bruijn geeft zelf geen commentaar op het vertrek en verwijst naar de woordvoerder van Pon.

Goed werk
Dat is Ralf Dennissen. Hij zegt dat Bruijn de afgelopen twee jaar veel goed werk heeft verricht bij Pon. ‘Ze heeft het media management naar een hoger plan gebracht. Nu zijn we klaar voor de volgende stap.’ Wat die stap behelst, wil Dennissen niet tot in detail vertellen, wel dat Pon het ‘decentraler gaat organiseren’. Daar mag uit afgeleid worden dat de verantwoordelijkheid voor het media management meer bij de product managers komt te liggen. In een mailtje van Marianne Bruijn aan relaties, waarin zij haar vertrek bekend maakt, zegt ze dat ze haar taken overdraagt aan de manager marketing communication Volkswagen, Menno van der Gronden.

Dennissen zegt dat het vertrek van Bruijn een beslissing is van Pon, maar dat die in goede harmonie is genomen. ‘Er is geen sprake van animositeit.’



Marianne Bruijn

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in