Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc Roos verlaat TMG

Hij draagt zijn verantwoordelijkheden als operationeel directeur per 1 augustus aanstaande over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Operationeel directeur TMG Online Marc Roos, verlaat het concern per 1 augustus aanstaande. Dat laat hij weten in een bericht aan relaties.

related partner content for mobile comes here

Roos startte bij TMG in 1993 als mediaplanner en schopte het in zijn carrière onder meer tot directeur Basismedia en directeur Digitaal & Segmenten. In zijn laatste functie werkte hij vanaf september vorig jaar.

Roos zegt dat er overlap was in de rolverdeling tussen Marc de Vries (algemeen directeur Online Media bij TMG) en hemzelf, met te lange communicatielijnen en mogelijke onduidelijkheden in de organisatie tot gevolg.

Roos in zijn bericht aan relaties: ‘Om dit op te lossen hebben we besloten tot wijzigingen in de aansturing van TMG Online. In mijn rol van Operationeel Directeur zie ik daarmee echter onvoldoende ruimte voor mijn persoonlijke passie en ambities. Ik heb daarom besloten elders een uitdaging te gaan zoeken die hier beter bij aansluit.’

TMG doet geen mededelingen over het vertrek van Roos.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in