Overslaan en naar de inhoud gaan

Brandnew ontwerpt AH Basic

Albert Heijn vervangt de budgetlijn Euroshopper door het nieuwe huismerk AH Basic. Brandnew ontwikkelde hiervoor vorig jaar de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ontwerpers kregen vorig jaar de opdracht het nieuwe huismerk een stevig fundament te geven. Het nieuwe design moest de klant een stuk serieuzer nemen, en een betere prijs-kwaliteitsverhouding tonen dan het oude Euroshopperdesign.

related partner content for mobile comes here

Bovenal moest Albert Heijn zijn merk ook aan de zogeheten ‘onderkant-invulling’ van het schap verbinden. Want de producten zelf zijn volgens de retailer verbeterd, en daar past een kwalitatievere identiteit bij. Met als boodschap dat je je niet meer hoeft te schamen voor goedkope verpakkingen en dat Albert Heijn er voor iedereen is, ook voor de kleine portomonnee.

Brandnew werkt ook aan alle andere huismerken van Albert Heijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in