Brandnew ontwerpt AH Basic
Albert Heijn vervangt de budgetlijn Euroshopper door het nieuwe huismerk AH Basic. Brandnew ontwikkelde hiervoor vorig jaar de…
De ontwerpers kregen vorig jaar de opdracht het nieuwe huismerk een stevig fundament te geven. Het nieuwe design moest de klant een stuk serieuzer nemen, en een betere prijs-kwaliteitsverhouding tonen dan het oude Euroshopperdesign.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bovenal moest Albert Heijn zijn merk ook aan de zogeheten ‘onderkant-invulling’ van het schap verbinden. Want de producten zelf zijn volgens de retailer verbeterd, en daar past een kwalitatievere identiteit bij. Met als boodschap dat je je niet meer hoeft te schamen voor goedkope verpakkingen en dat Albert Heijn er voor iedereen is, ook voor de kleine portomonnee.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBrandnew werkt ook aan alle andere huismerken van Albert Heijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid