Kink FM wordt Kink
Vanaf 1 januari 2011 is de profilering 'Kink, Messenger of Music'. Artmiks ontwikkelde de nieuwe positonering van Kink, waaronder de vernieuwde identiteit en lancering per 1 januari 2011.
Met de nieuwe strategie is Kink niet langer meer FM maar een multi-channel muziekplatform. De nieuwe positionering is het gevolg van de ontwikkeling die het radiostation de afgelopen jaren doormaakte. Het is nu een crossmediaal platform met de landelijke zender Kink FM, specialistische internetradiostations zoals Kink Classics, Kink Aardschok en Kink X-Rated (vanaf januari) en Kink TV.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaStationmanager Jantien van Tol: 'Kink heeft zich in de afgelopen jaren tot een crossmediaal muziek platform ontwikkeld. We staan voor goede muziek. Het is de beste plek om nieuwe muziek te ontdekken en van topnummers te genieten. Met onze crossmediale opzet willen we muziekliefhebbers via alle kanalen op hun wenken bedienen. In 2011 gaat Kink optredens op geheel eigen wijze verslaan en bieden we naast de beste pop- en rockmuziek ook vanzelfsprekend nieuwe bands een podium.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid