Overslaan en naar de inhoud gaan

Jetix Europe: grote winststijging

De operationele winst van Jetix Europe (voorheen Fox Kids) zal in het gebroken boekjaar 2004/2005 minimaal verdrievoudigen ten opzichte van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt ceo Paul Taylor van het mediabedrijf in een interview met Dow Jones Nieuwsdienst, naar aanleiding van de cijfers over de eerste helft van boekjaar 2004/2005. Over het vorig jaar kwam de operationele winst uit op 5,1 miljoen dollar. Over de eerste zes maanden van dit jaar ligt deze inmiddels op 14,3 miljoen dollar.

related partner content for mobile comes here

Taylor had al eerder gezegd goede winstcijfers te verwachten. Hij zei dat er meer kijkers zouden worden getrokken met de nieuwe naam Jetix, om als gevolg hiervan meer advertentie-inkomsten te kunnen genereren.

Taylor is ook vol vertrouwen omtrent de doelstelling aan het eind van het lopende boekjaar, dat eindigt op 30 november 2005, 3 miljoen meer abonnees te hebben dan aan het eind van het boekjaar 2003/2004. Dit lijkt te gaan lukken, zegt hij. ‘We hebben in de eerste zes maanden van dit jaar, sinds het einde van het vorig boekjaar, 2,4 miljoen abonnees binnengehaald.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in