Overslaan en naar de inhoud gaan

Imagocampagne 'Werken bij het Rijk' hervat

Vandaag is de imagocampagne 'Werken bij het Rijk. Als je verder denkt' hervat met een nieuwe serie commercials op tv en advertenties…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne, onder verantwoordelijkheid van minister Remkes (Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties), richt zich met name op de doelgroep op HBO- en WO-niveau.

related partner content for mobile comes here

De imagocampagne wordt hervat omdat de overheid zich als een aantrekkelijke werkgever moet blijven profileren. Het is uitermate belangrijk om zichtbaar te blijven op de arbeidsmarkt. Daarnaast is het streven gericht op verhoging van de efficiëntie en de productiviteit van het Rijk. Op de lange termijn zal niet de economie, maar de demografie van doorslaggevend belang zijn voor de arbeidssituatie van het Rijk. Door de vergrijzing gaan er meer mensen bij het Rijk weg dan dat er binnenkomen. Om het werk dan goed te blijven doen, is het nodig kwalitatief goede mensen aan te trekken. Daarom blijft het werken aan een goed imago van het Rijk belangrijk.

De campagne brengt met twaalf nieuwe uitingen op een prikkelende manier actuele thema's in beeld. Deze variëren van veiligheid in de publieke ruimte tot genetische manipulatie. Alle uitingen zijn tot stand gekomen in overleg met de betrokken ministeries en zorgvuldig gepretest onder de doelgroep. De begeleidende teksten bij de advertenties sluiten aan bij de kernwaarden uit het Strategisch Akkoord. Deze campagneperiode duurt drie maanden, wordt begeleid met onderzoek en kost 3,5 miljoen euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in