Imagocampagne 'Werken bij het Rijk' hervat
De campagne, onder verantwoordelijkheid van minister Remkes (Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties), richt zich met name op de doelgroep op HBO- en WO-niveau.
De imagocampagne wordt hervat omdat de overheid zich als een aantrekkelijke werkgever moet blijven profileren. Het is uitermate belangrijk om zichtbaar te blijven op de arbeidsmarkt. Daarnaast is het streven gericht op verhoging van de efficiëntie en de productiviteit van het Rijk. Op de lange termijn zal niet de economie, maar de demografie van doorslaggevend belang zijn voor de arbeidssituatie van het Rijk. Door de vergrijzing gaan er meer mensen bij het Rijk weg dan dat er binnenkomen. Om het werk dan goed te blijven doen, is het nodig kwalitatief goede mensen aan te trekken. Daarom blijft het werken aan een goed imago van het Rijk belangrijk.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe campagne brengt met twaalf nieuwe uitingen op een prikkelende manier actuele thema's in beeld. Deze variëren van veiligheid in de publieke ruimte tot genetische manipulatie. Alle uitingen zijn tot stand gekomen in overleg met de betrokken ministeries en zorgvuldig gepretest onder de doelgroep. De begeleidende teksten bij de advertenties sluiten aan bij de kernwaarden uit het Strategisch Akkoord. Deze campagneperiode duurt drie maanden, wordt begeleid met onderzoek en kost 3,5 miljoen euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid