Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilja Gort brengt zijn wijn origineel op je Facebook tijdlijn

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De van Ilja Gort, schrijver en wijnboer van het merk Slurp, is meer dan alleen een verkooppagina. Hij weet op een grappige manier zijn wijn onder de aandacht te brengen. Wij krijgen er in ieder geval dorst van.  

related partner content for mobile comes here

 

1. Met zo&;n glas kun je ook veel water bij de wijn doen.

 

2. Herkenbare posts zorgen voor waardering.

 

3. Ilja heeft een passie voor vruchten en fruit.

 

4. En zorgt er natuurlijk voor dat mensen zijn wijn kopen met de juiste doeleinden.

 

5. Soms slaat de post niet eens op zijn wijn.

 

6. Maar dat maakt de Facebookpagina alleen maar leuker.

 

7. Juist omdat hij zo heerlijk nuchter is gebleven.


In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in