Ilja Gort brengt zijn wijn origineel op je Facebook tijdlijn


De Facebookpagina van Ilja Gort, schrijver en wijnboer van het merk Slurp, is meer dan alleen een verkooppagina. Hij weet op een grappige manier zijn wijn onder de aandacht te brengen. Wij krijgen er in ieder geval dorst van.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS1. Met zo'n glas kun je ook veel water bij de wijn doen.
2. Herkenbare posts zorgen voor waardering.
3. Ilja heeft een passie voor vruchten en fruit.
4. En zorgt er natuurlijk voor dat mensen zijn wijn kopen met de juiste doeleinden.
5. Soms slaat de post niet eens op zijn wijn.
6. Maar dat maakt de Facebookpagina alleen maar leuker.
7. Juist omdat hij zo heerlijk nuchter is gebleven.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid