Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea kiest Anomaly voor wereldwijde campagnes duurzaamheid

Anomaly wint na pitch die werd geleid vanuit Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ikea Group was op zoek naar een vooruitstrevende partner voor de ontwikkeling van een ​​wereldwijd campagneplatform voor b2b- en b2c-communicatie, gericht op duurzaamheid. Gesprekken met bureaus begonnen in februari dit jaar.

related partner content for mobile comes here

Engin Celikbas, ceo en partner, van Anomaly Amsterdam, zegt 'echt geïnspireerd' te zijn 'door Ikea's inzet om een ​​beter leven voor de vele te creëren'. Fabian Berglund, creatief director, vult aan: 'Om te werken voor het bedrijf dat het begrip democratisch ontwerp heeft uitgevonden is niet alleen een geweldig kans voor Anomaly, voor mij als Zweed is het een droom die uitkomt.'

Claudia Willvonseder, Global Marketing en Communicatie Manager Ikea Group. 'Met Anomaly kiezen voor voor een creatieve partner die een geïntegreerde aanpak brengt in ons wereldwijde en lokale communicatiewerk.'

Anomaly zal gedurende in ieder geval drie jaar nauw samenwerken met de wereldwijde en regionale Ikea marketingteams die zich bezighouden met het thema duurzaamheid.

Eerder dit jaar ging het wereldwijde media-account ter waarde van 400 miljoen euro al naar GroupM and Dentsu Aegis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in