'Idols' basis voor YouTube Symphony Orchestra


Simpele ingrediënten als openheid, transparantie, massamediaal, verkiezing, internet, etc. zijn kernwaarden van de vandaag gestarte PR campagne. Wereldwijd heeft de pers er vandaag aandacht aan gegeven
Zowel in Noord en Zuid Amerika als in Azie en Europa heeft de introductie de nodige stof doen opwaaien in de media
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSYouTube kiest voor het genre klassieke muziek om wereldwijd muzikanten naar de website te halen door ze een ' chance of a lifetime' aan te bieden. Klassiek op een moderne manier.
Wie wordt de nieuwe Esmee Denters van de klassieke muziek? Via de speciale website kunnen ook Nederlandse talenten meestrijden naar een plek bij de eerste 80. Deze gaan live audities doen in Carnegie Hall (NY).
Een meesterlijke zet van zowel YouTube als de partners. Voor Nederland zijn dit het Koninklijke Concertgebouworkest, het Rotterdams Philharmonisch Orkest, AVRO Klassiek en Radio 4.
Welk bedrijf zal YouTube volgen? Welk bedrijf kan YouTube volgen?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid