Overslaan en naar de inhoud gaan

'Idols' basis voor YouTube Symphony Orchestra

De filosofie achter Idols is de basis voor de succesvolle PR campagne. In dit geval heb ik het over de nieuwste actie van YouTube.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Simpele ingrediënten als openheid, transparantie, massamediaal, verkiezing, internet, etc. zijn kernwaarden van de vandaag gestarte PR campagne. Wereldwijd heeft de pers er vandaag aandacht aan gegeven

related partner content for mobile comes here

Zowel in Noord en Zuid Amerika als in Azie en Europa heeft de introductie de nodige stof doen opwaaien in de

YouTube kiest voor het genre klassieke muziek om wereldwijd muzikanten naar de website te halen door ze een ' chance of a lifetime' aan te bieden. Klassiek op een moderne manier.

Wie wordt de nieuwe van de klassieke muziek? Via de speciale kunnen ook Nederlandse talenten meestrijden naar een plek bij de eerste 80. Deze gaan live audities doen in Carnegie Hall (NY).

Een meesterlijke zet van zowel YouTube als de partners. Voor Nederland zijn dit het Koninklijke Concertgebouworkest, het Rotterdams Philharmonisch Orkest, AVRO Klassiek en Radio 4.

Welk bedrijf zal YouTube volgen? Welk bedrijf kan YouTube volgen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in