Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoogleraar marketing benoemd tot lid raad van toezicht AFM

De benoeming van Willemijn van Dolen geldt voor een periode van vier jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Minister Dijsselbloem van Financiën heeft per 1 september 2016 Willemijn van Dolen, hoogleraar Marketing aan de Universiteit van Amsterdam (UvA), benoemd als lid van de raad van toezicht bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM).

related partner content for mobile comes here

Big data, fintech en gedragseconomie

Willemijn van Dolen is in 2012 benoemd tot hoogleraar marketing aan de Universiteit van Amsterdam, waar zij sinds 2005 als universitair hoofddocent werkt. Als hoogleraar en in haar onderzoek richt ze zich onder meer op online consumentencommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen en sociale media. Daarnaast heeft zij ruime kennis en expertise op het gebied van big data, fintech en gedragseconomie.

NIMA

Naast haar functie bij de UvA is Willemijn van Dolen onder meer lid van de raad van toezicht van de Stichting Amsterdam Marketing, lid van de Wetenschappelijke Adviesraad van NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing) en lid van de raad van commissarissen van Starbucks Coffee EMEA BV.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in