Heineken VS met satirische campagne
Heineken USA heeft zijn huidige satirische printcampagne die gekoppeld is aan internet verlengd en nodigt websitebezoekers uit om hun eigen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Onder de naam Heineken Headline Hoax worden consumenten geprikkeld om te denken dat ze het middelpunt zijn van een (fictief) verhaal op een homepage van hun keuze. Print- en banner advertenties moeten mensen de weg wijzen naar de site www.heineken.com/headlines/. Het biermerk begon vorige maand met de campagne, gemaakt door Publicis New York. Een van de headlines is ‘Amnesia Patient Drinks Heineken But Can't Remember Why’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid