Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch viert 400 jaar eigenzinnigheid met jubileumcommercial

Het biermerk neemt de kijker mee op een trip down memory lane.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial – bedacht door - laat zien hoe eigenzinnigheid leidt tot 400 jaar karakter en vakmanschap. Met flashbacks naar drie uiteenlopende periodes wil de bierbrouwer laten zien welke eigenzinnige beslissingen nodig waren sinds de oprichting in 1615, die voor het succes van hebben gezorgd.

related partner content for mobile comes here

Naast Peter Kuijper en Theo de Groen, speelde reclamemaker Gerard Brummer een cruciale rol in het bestaan van Grolsch. Wanneer anno 1961 een suggestie wordt gedaan om de &;Vakmanschap is Meesterschap&; tv-commercial te veranderen, doet Brummer dit af met een lachsalvo. Vervolgens werd die commercial één van de langstlopende tv-commercials uit de Nederlandse geschiedenis.

Plopfilmpjes
Op 11 mei aanstaande proost Grolsch op haar 400-jarige jubileum. , om &;plopfilmpjes&; te uploaden voor een eenmalige jubileumcommercial. Daarvoor kunnen mensen hun video&;s uploaden op www.400jaarkarakter.nl.

Credits:
Bureau: Alfred International
Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande, Jurre van de Ven, Luuk van de Put
Productiemaatschappij: Super Easter Feather
Regie: Sven Super
Acteurs: Helge Slikker (rol Peter Kuijper); Bart Poulissen (rol Theo de Groen); Vincent Croiset (rol Gerard Brummer)
Muziek: ‘Vakmanschap is Meesterschap’
Tune: Clous van Mechelen, bewerking van Massive Music

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in