Google's display advertising
John Chow heeft schijnbaar geheime informatie over de "Display advertising" plannen van Google. Het netwerk zou gericht zijn op grote…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
John Chow heeft schijnbaar geheime informatie over de "Display advertising" plannen van Google. Het netwerk zou gericht zijn op grote bedrijven die minder affiniteit hebben met het CPC model van GOOG, maar wel voor branding van hun merk willen betalen tegen CPM tarieven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Google zou zich hiermee op de Fortune 1000 bedrijven richten en de Display ads en Video-advertenties via jaarcontracten willen gaan verkopen (Yahoo&co verdienen hiermee veel geld en zijn voor langere tijd al uitverkocht).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDoet me toch denken aan de early days toen we nog werkten met de Premium posities die op CPM basis werden ingekocht...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid