Overslaan en naar de inhoud gaan

Forse verkoopstijging voor BMW in 2005

Door gastblogger Michel Jansen van High Value
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door gastblogger Michel Jansen van

Interessant om te zien hoe BMW in een overvolle markt waar overcapaciteit heerst toch groei weet te bewerkstelligen. Dat is onder andere de verdienste van het hebben van een sterk en helder merk.

Onderstaand bericht staat op www.nu.nl

DETROIT/MÜNCHEN - De Duitse autobouwer BMW (Bayerische Motor Werke) heeft een goed jaar achter de rug. De wereldwijde verkoop van BMW Group (met daarin de merken BMW, Mini en Rolls-Royce) steeg met 9,9 procent tot 1,328 miljoen voertuigen Daarmee was BMW vorig jaar de succesvolste autobouwer in het luxe segment

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in